امور مشتریان پنبه ریز

امور مشتریان پنبه ریز

5/5 - (1 امتیاز)

در این مطلب قصد داریم، توضیحی کوتاه در مورد امور مشتریان پنبه ریز و نحوه ارتباط با پنبه‌ریز و روند رسیدگی به نظرات و پیشنهادات شما ارائه کنیم.

 

 

 CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری به زبان ساده چیه؟

در یک توضیح خلاصه CRM مخفف “Customer Relationship Management” به مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریه. CRM می‌تونه یک فناوری، یک فرآیند، یک استراتژی یا یک ابزار باشه برای مدیریت تعاملات یک تجارت با تامین‌کنندگان، شرکا، همکاران، کاربران و مشتریان بالقوه‌اش باشه.

CRM به کسب و کارها کمک می‌کنه تا با مشتریان خود در تعامل باشه و در نتیجه یک حس وفاداری ایجاد می‌کنه. هر چه کسب و کار‌ها تعامل بهتر و بیشتری با مشتریان خودشون داشته باشند، موفق‌تر خواهند بود. اصولا تعامل بیشتر با مشتریان و در ارتباط بودن با اون‌ها باعث میشه به شناخت و درک بهتری از نیازهاشون برسند و بهتر پاسخگوی مشتری باشند.

بنابراین مدیریت ارتباط با مشتری فقط استفاده از نرم‌افزارهای مختلف نیست بلکه یک استراتژی برای شناخت نیازهای مشتریان و ایجاد یک رابطه قوی با اون‌هاست.

چرا ما در امور مشتریان پنبه ریز به ارتباط با مشتریان‌مون اهمیت می‌دیم؟

 

چرا ما در امور مشتریان پنبه ریز به ارتباط با مشتریان‌مون اهمیت می‌دیم؟

 

همکاران ما در مجموعه پنبه‌ریز در تلاش هستند تا محصولی شایسته مشتریان عزیزمون تولید کنند و نظرات این مشتریان می‌تونه ما رو در این امر یاری کنه، بنابراین پنبه‌ریز مشتاقانه به نظرات مشتریانش گوش میده تا بهترین محصول و خدمات رو به اون‌ها ارائه کنه.

ما در بخش ارتباط با مشتری از شما می‌آموزیم و سعی می‌کنیم نیازهای شما رو بشناسیم و اون‌ها رو به بهترین نحو برطرف کنیم.

با توجه به موضوعاتی که بیان شد، حفظ تعامل با مشتریانمون برای ما خیلی مهمه و به کمک CRM، ارزش مشتریان رو می‌شناسیم و برای بهبود روابط با اون‌ها تلاش می‌کنیم چون هر چه درک بهتری از شما داشته باشیم، می‌تونیم پاسخگوی نیازهاتون باشیم.

چطوری با پنبه‌ریز در ارتباط باشیم؟

 

چطوری با پنبه‌ریز در ارتباط باشیم؟

 

شرکت پنبه ریز در طول تمام سال‌ها فعالیت خود سعی داشته که از طریق ارتباط با مشتریان در راستای بهبود خدمات و محصولات خودش تلاش کنه. به همین دلیل بر روی تمامی محصولات خود شماره تماس ارتباط با مشتری به شماره 02143062 و شماره پیامک 300082153 رو درج کرده، تا اگر در مورد محصولات پنبه‌ریز رضایت، پیشنهاد یا انتقادی دارید از این طریق با ما در تماس باشید. همچنین شما می‌تونید از طریق قسمت چت آنلاین پنبه ریز در سایت ما به نشانی https://panberes.com/ و یا دایرکت اینستاگرام ما به آدرس https://instagram.com/panberes_official  و یا دایرکت توییتر https://twitter.com/panberes_com به ما پیام بدید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به اون‌ها پاسخ بدیم. همچنین در صورت تمایل می‌تونید نظراتتون رو برای ما به آدرس [email protected] ایمیل کنید.

برای ارتباط با پنبه‌ریز فقط کافیه یکی از راه‌های گفته شده رو انتخاب کنید و خیلی سریع با برند خودتون در تماس باشید. در ادامه توضیح می‌دیم، بعد از اینکه از طریق یکی از راه‌های بالا با پنبه‌ریز ارتباط برقرار کردید چه روندی طی میشه.

روند رسیدگی نظرات و پیشنهادات شما در امور مشتریان پنبه‌ریز

 

روند رسیدگی نظرات و پیشنهادات شما در امور مشتریان

 

ما همواره از پیشنهادات شما برای بهتر شدن کیفیت محصولاتمون استقبال می‌کنیم و خوشحال میشیم که با ما در ارتباط باشید. در این قسمت قصد داریم روند و مسیری که شما برای ارتباط با ما طی می‌کنید رو براتون توضیح بدیم. در صورتی که شما برای ارتباط با ما تماس تلفنی رو انتخاب کنید، روال اینطوریه که شما نظر خودتون رو در مورد یکی از محصولات ما بیان می‌کنید، در صورتی که نیاز باشه، ما محصول مد نظر رو از شما دریافت می‌کنیم و جهت بررسی به آزمایشگاه ارسالش می‌کنیم. زمانی که نتیجه آزمایشگاه اومد، ما با شما تماس می‌گیریم و نتیجه تست رو براتون توضیح می‌دیم. پس از چند روز مجدد با شما تماس گرفته میشه تا میزان رضایت خودتون رو از روند پیگیری ما بیان کنید و از این طریق برای بهتر و ساده شدن پروسه ارتباط، به ما کمک کنید.

همچنین در صورت انتخاب ارتباط ما از طریق پیامک، ما جهت پیگیری با شما تماس می‌گیریم و در ادامه روالی که بالا گفته شد طی میشه.

در مورد دایرکت اینستاگرام، دایرکت توییتر و چت آنلاین سایت نیز پاسخ سوالتون رو در سریع‌ترین زمان بهتون می‌دیم و اگر مسئله شما رفع نشد باهاتون تماس گرفته میشه و فرایندی که قبل‌تر توضیح دادیم، طی میشه.

ممنون که تا اینجا با ما همراه بودید، امیدواریم که توضیحات روال ارتباط با ما در مطلب امور مشتریان پنبه ریز برای شما مفید باشه.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *