پنبه ریز؛ برند محبوب در جامعه افراد جویای کار شد

Rate this post

سایت شرکت ایران تلنت، مشهورترین برند کاریابی اینترنتی است که هر ساله در کشورهای پیشرفته جهان نظرسنجی هایی با عناوین مختلف برگزار می کند که از طریق آنها محبوب‌ترین شرکت‌ها از دیدگاه شاغلان و یا افراد جویای کار مشخص می‌شوند. برگزاری این نوع کمپین‌ها منجر به شناخت شرکت‌ها از برند خود در جامعه شاغلان و تلاش برای ارتقای شرایط محیط کار و خدمات برای کارکنانشان می‌شود.

شرکت ایران تلنت ۲۷ شهریور سال ۹۶ اقدام به برگزاری کمپین‌ «رویای کار با برند‌ محبوب» با هدف شناخت بیشتر افراد جویای کار از معیارهای یک محیط خوب کاری و تلاش برای ارتقا توانایی‌ها و مهارت‌های خود برای کار در آن شرکت‌ها و تسهیل و تسریع روابط میان شرکت‌ها و افراد جویای کار نمود.

طبق اعلام مجریان کمپین “رویای کار با برند محبوب” و بر اساس نظر سنجی به عمل آمده توسط سایت ایران تلنت شرکت پنبه ریز از حیث کیفیت محصولات و خدمات، تخصصی بودن فعالیت شرکت، پیشرو و به روز بودن سازمان، آموزش و یادگیری از دید افراد جویای کار حایزه رتبه برتر بوده و به همین مناسبت لوح تقدیر و نمودار مشخصات محبوبیت برند پنبه ریز به مدیر عامل شرکت پنبه ریز جناب آقای مهندس محمد کاظم زرین قلم اهداء شد.

گفتنی است؛ شرکت ایران تلنت با ۱۳ سال تجربه مستمر در حوزه اشتغال و استخدام، همواره تلاش کرده با خدمات نوین خود، به رفع معضل بیکاری در کشور کمک کند و از این طریق مسیر یافتن یک شغل مناسب را برای کارجویان و یک نیروی توانمند را برای کارفرمایان هموار سازد.

این وب سایت استخدامی، هم اکنون دارای بیش از ۷۰۰ هزار عضو از جامعه متخصصان و مدیران کشور است و بیش از ۳۰۰۰ شرکت معتبر داخلی و خارجی استخدام‌های خود را از طریق آن انجام می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *