روز جهانی کودک

Rate this post

به مناسبت  روز جهاني کودک، جشني ويژه با حضور ۱۲۰ کودک در مدرسه ابتدايي ۱۵ خرداد تهران توسط شرکت پنبه ریز  برگزار شد.

اين آيين با حضور ۱۲۰ دانش آموز و با برنامه هاي متنوع و شاد، همراه بود. مسابقه نقاشي و قصه گويي از جمله برنامه هايي بود که در اين مراسم برگزار و در پايان نيز به ۲۰ نفر از برگزيدگان مسابقات نقاشي و قصه گويي هدايايي اهداء شد.

در اين جشن که با هدف انسان دوستانه و توجه به دنياي کودکان برگزار شد، جناب آقاي دکتر محمد وطن دوست مدير عامل محترم گروه صنعتي پليمر بوشهر، ضمن عرض تبريک روز جهاني کودک، کودکان را برکت زندگي و سرمايه هاي آينده جامعه دانست و افزود: توجه والدين به سلامت کودکان، توانمندسازي، ايجاد اميد و روحيه بسيار حايز اهميت است و کودکان بايد در فضايي سرشار از خوشبختي، محبت و تفاهم بزرگ شوند.

ايشان با تاکيد بر ضرورت تغيير نگاه و توجه به مفهوم عميق و حساس کودکي افزود: کودکان به عنوان بي دفاع ترين و معصوم ترين قشر هر جامعه‌اي مشتاقند تا جهان پيرامون خود را کشف کنند و در محيطي شاداب و پويا مسير بالندگي و رشد را بپيمايند.

مدير عامل گروه صنعتي پليمر بوشهر، ادامه داد: کتاب و تعريف زمان مطالعه، بهترين همسفر براي پيمودن راه زندگي در مسير رفتن به سوي فردا براي کودکان است.

جناب آقاي دکتر محمد وطن دوست مدير عامل گروه، در پايان يادآور شد: تمام کودکان تشنه‌ آرامش‌اند و نقش مهم بزرگترها، شناسايي تهديدها و رفع مشکلاتي است که سبب مي‌شود آرامش و مهرباني از فضاي زندگي کودکانه رخت بربندد.

در پايان اين مراسم به تمامي کودکان حاضر در مراسم کتاب داستان جهت ترويج فرهنگ کتابخواني و هدايايي ديگر به رسم ياد بود، اهداء شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *