بازدید پنبه ریز از آسایشگاه خیریه کهریزک البرز

Rate this post

 

دکتر محمد وطن دوست مدیر عامل گروه صنعتی وطن زرین عصر روز چهارم مهر سال 96 به همراه هفت نفر از اعضاء گروه از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بازدید کردند.

روز تکریم سالمندان، روز متفاوتی برای پنبه ریز بـود؛ زیرا جناب آقای دکتر محمد وطن دوست مدیر عامل گروه با هیأت همراه متشکل از واحدهای تحقیق و توسعه، تبلیغات و روابط عمومی، میهمان آسایشگاه کهریزک بودند و با اهداء شاخه ای گل و بسته های کامل از محصولات شرکت پنبه ریز از ساختمان های نیلوفر و لاله‌ی آسایشگاه کهریزک استان البرز دیدن کردند.

مدیر عامل گروه صنعتی وطن زرین در دیدار از آسایشگاه کهریزک در جمع مدیران و کارشناسان این مرکز گفت: آسایشگاه کهریزک خانه عزیزان مردم این مرز و بوم است و گروه صنعتی وطن زرین همچون گذشته آماده حمایت از این مؤسسه خیریه است.

ایشان در خصوص این بازدید گفت: در سال گذشته نیـز همکارانمان در روز گرامی داشت مقام ارزشمند سالمند بـه این مرکز آمدند و با نیت خیرخواهانه با اهداء محصولات کامل برند پنبه ریز، سهم کوچکی از وظایف اجتماعی و انسانی خـود را انجام دادند و در تلاش هستیم که نیت خیرخواهانه طی سال های آینده نیز ادامه پیدا کند.

گفتنی است؛ با اهداء ۴۰ کارتن از محصولات شرکت پنبه ریز  به این مرکز در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *