اطلاعيه شركت پنبه ريز در خصوص تبليغات سو و شايعه پراكني هاي اخير افراد سودجو عليه برند پنبه ريز

Rate this post

به نام هستی بخش یکتا
به اطلاع تمامی مشتریان فهیم و گرامی پنبه ریز می رساند؛ احترام متقابل و حفظ حریم حرمت رقبا از مواردی است که در منشور اخلاق حرفه‌ای شرکت پنبه ریز گنجانده شده و بر اساس آن تمامی مدیران وکارکنان پنبه ریز ملزم به اجرای آن هستند اما متأسفانه به تازگی مشاهده شده است كه عده‌ای از کارکنان فروش شرکت های همکار که ما آن‌ها را همواره همکار خطاب می کنیم نه رقیب! در تلاشی بی ثمر علیه پنبه ریز، اقدام به تخریب تبلیغات شرکت، نشر اكاذیب و مغالطه حقایق با هدف ایجاد دلسردی در اذهان مشتریان عزیز این سازمان نموده اند.

 پنبه ریز یقین دارد، در این برهه‌ی خاص اقتصادی، موارد اینچنینی مبین اهداف و مطامع افرادی مغرض و بدخواه است و از همین تریبون به تمامی مشتریان گرانقدر خود اطمینان خاطر می دهد که همچون گذشته فارغ از بیهوده گویی های سودجویان، تمام مساعی خود را متوجه حداکثر تلاش خود خواهد کرد که اخلاق حرفه ای پنبه ریز در برابر اینگونه مسایل همچون الگویی نیک فرجام بر اذهان مشتریانش ماندگار شود.

همچنین مصرف کنندگان عزیز بدانند که اینگونه غرض ورزی ها، ذره ‌ای از اراده پنبه ریز در جهت دستیابی به اهداف از قبل ترسیم شده سازمان، نكاسته است و پنبه ریز افتخار دارد به عنوان یکی از پویاترین و چابك ‌ترین شركت های تولیدی در زمینه محصولات سلولزی و بهداشتی، فارغ از هرگونه حاشیه سازی به تعهدات خود در قبال مشتریان عزیز عمل می نماید و کیفیت محصولات را فدای مسایل حاشیه ای نخواهد کرد.

در پایان لازم است یادآور شویم؛ چنانچه بار دیگر پنبه ریز شاهد برنامه های تخریبی اینچنینی باشد، برای احقاق حقوق مصرف کنندگان خود، پاسخی شایسته و بایسته به مغرضان خواهد داد.

با امید به اینکه با اکسیر دانایی و توانمندی در کنار هم و دست در دست هم مرزهای صنعت و تولید کشور را در نوردیم و با پیوند علم و تجربه، ظفرمندانه به فتح قله های رفیع پیروزی، ترفیع یابیم و ضمن التزام به مبانی حفظ حقوق سایر تولید کنندگان همسو و همنوا با هم در جهت خواسته های ارزشمند مشتریان، با گام های مصمم و استوار، ایران جاویدان را سرافراز و سربلند سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *