پنبه ریز حامی بانوان ایرانی

Rate this post

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پنبه ریز حامی بانوان ایرانی

اجرای دومین مرحله از کمپین بانوی سلامت توسط پنبه ریز

کلاس آموزشی با موضوع بهداشت بانوان در سالن اجتماعات منطقه یک شهرداری با مشارکت کانون مادر و کودک اداره سلامت کشور و شرکت پنبه ریز  برگزار شد.

کلاس آموزشی بهداشت بانوان در سالن اجتماعات منطقه یک شهرداری با مشارکت کانون مادر و کودک اداره سلامت کشور و شرکت پنبه ریز با هدف انجام مسؤولیت اجتماعی پنبه ریز در رابطه با بهداشت و سلامت بانوان ایرانی و جلب حمایت افکارعمومی در خصوص محصولات تولیدی پنبه ریز برگزار شد.

در این کلاس، کارشناس مامایی مطالبی در خصوص آناتومی بدن بانوان، بیماری‌های زنان و روش های پیشگیری، درمان و بهداشت فردی، بیان کرد و به سؤالات حاضران پاسخ داد.

این کمپین علاوه بر افزایش دانش زنان در خصوص بهداشت فردی بر مشارکت زنان خانه دار، به عنوان مهمترین ارکان تأثیرگذار بر بهداشت و سلامت خانواده ها تأکید دارد و از آن جایی که درصد قابل توجهی از مصرف کنندگان محصولات پنبه ریز را بانوان تشکیل می دهند؛ کانون های مادر و کودک اداره سلامت کشور، به عنوان مراکز مناسب جهت حضور زنان خانه دار مورد توجه شرکت پنبه ریز قرار گرفته است.

گفتنی است؛ مرحله اول این طرح با نام کمپین بانوی سلامت، از نیمه اول تیرماه سال ۱۳۹۵ توسط واحد CRM در مناطق مختلف تهران و با همکاری خانه های سلامت شهرداری تهران اجرا شده بود.

در پایان مراسم به رسم یادبود، بخشی از مجموعه محصولات شرکت پنبه ریز به حاضرین در مراسم اهداء شد.

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *