بیش از سی سال با شما همراه بودیم و همچنان در کنار شما خواهیم ماند

Rate this post
اطلاعیه !!
بیش از سی سال با شما همراه بودیم و همچنان در کنار شما خواهیم ماند

پس از پخش گزارش های خبری متعدد در خصوص کمبود پوشک، نوار بهداشتی و سایر محصولات بهداشتی در بازار، چند روزیست که پاسخگوی تماس های پی در پی و دغدغه های شما مصرف کنندگان گرامی محصولات پنبه ریز هستیم. مشکلات و نگرانی های شما عزیزان، دغدغه ی اصلی ماست. زیرا همنشینی و همراهی سی ساله؛ ما را با شما همدل و همزبان کرده است.

به شما عزيزان اعلام مي داريم كه؛

1- پنبه ریز هنوز پا برجاست و پا برجا خواهد ماند. هرچند کارخانجات پنبه ریز با افت شدید توليد مواجه شده است.

2- مسلماً در صورت حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و اختصاص ارز مورد نیاز براي خرید مواد اوليه؛ ما آمادگی کامل داریم تا با حداکثر توان، محصولات مورد نياز مصرف كنندگان را تولید و به دست شما عزیزان برسانیم.

٣-فشار تحریم های داخلی بیش از تحریم های خارجی موجب کاهش تولید شده است. همچنين نابساماني تخصيص ارز طي سه ماه گذشته موجب كند شدن واردات مواد اولیه توليد «پوشك و نوار بهداشتي» شده است و آنچه امروز تولید می شود، از خريد مواد اوليه در گذشته و همچنين از طریق خرید مواد اولیه با ارز آزاد است.

٤- برخلاف آنچه تصور می شود؛ مواد اولیه تولید « نوار بهداشتی و پوشک» وارداتی است که تحریم ها علاوه بر کمبود مواد، هزینه تهیه آنرا نیز افزایش داده است.

٥- از آنجاییکه پنبه ریز توان کنترل و البته مسؤولیتی در خصوص محتکرین و دلال های بازار ندارد. بنابراین چنانچه مغایرتی بین قیمت های درج شده بروی بسته بندی و قیمت فروش مشاهده نمودید، مراتب را به دستگاه های ذیصلاح اعلام نمایید.

٦- و در آخر با یاری خداوند متعال؛ همانطور که در این سی سال از بحران های متعدد سربلند و با قدرت عبور کرده ایم، این بار نیز برند پنبه ریز سربلند موانع را طی خواهد کرد و همچنان کنار شما عزیزان باقی خواهیم ماند. پشتوانه ی ما در این راه، صبر و بردباری شما گرامیان و مجموعه عظیم گروه صنعتی پلیمر بوشهر با بیش از 3000 نفر همکار متخصص، خدوم، متعهد و زحمت کش است.

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید
هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *