بازدید از خیریه کهریزک

Rate this post

روز جهانی سالمند

دهم مهرماه، مصادف با اول اکتبر به عنوان روز جهانی سالمندان از طرف سازمان ملل متحد تعیین شده است. “نه علیه هرگونه تبعیض سنی” شعاری است که امسال صندوق جمعیت ملل متحد برای روز جهانی سالمندان تعیین کرده است و تاکید دارد که کاهش یک عمر نابرابری و پذیرفتن نقش سازنده سالمندان باعث فراهم شدن زمینه های فوق العاده ای برای توسعه می شود.
امروز بیشترین و سریع‌ترین افزایش شمار سالمندان در کشورهای در حال توسعه روی خواهد داد و به طور مشخص، افزایش توجه به نیاز‌های ویژه و چالش‌های پیش روی سالمندان مورد نیاز خواهد بود.
گروه صنعتی پلیمر بوشهر در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود و همراهی با آرمان توسعه پایدار ملل متحد این بار نیز بر آن شد تا با حضور در میان سالمندان، بار دیگر توجه خود را به حمایت مادی و معنوی از سالمندان و همچنین تشویق دیگران به مشارکت در این برنامه ها نشان دهد.
این روز فرصت مناسبی بود تا کارشناسان واحد ارتباط با مشتریان شرکت پنبه ریز به نمایندگی از کلیه پرسنل گروه صنعتی پلیمر بوشهر در آسایشگاه سالمندان کهریزک ( استان البرز ) حضور یابند ضمن تقدیم محموله ی هدایای ارسالی گروه، پیام دوستی و محبت خود را با تقدیم شاخه های گل به ایشان برسانند.
به امید روزی احترام به حقوق سالمندان به عنوان ضرورتی اخلاقی و عملی نهادینه شود.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *